Przeskocz do treści

Dlaczego trudniej schudnąć w starszym wieku?

Badania sugerują, że wiele osób przybierają na wadze, jak się z wyprzedzeniem w wieku od młodego dorosłości w średnim wieku. Między wieku 29 i 39, kobiety zazwyczaj zyskują około 7 funtów, a mężczyźni umieścić na dodatkowe 15 funtów, według amerykańskiego departamentu zdrowia i usług ludzkich. Odwrotnie, utrata wagi w 30s i 40s jest trudniejsze niż kiedy jesteś młodym dorosłym.

Dlaczego trudniej schudnąć w starszym wieku

(Mężczyźni i kobiety mają tendencję do umieścić na małym lub bez wagi po wieku 40 i schudnąć w ich 70s, zgodnie z HHS.) Z różnych powodów, to trudniejsze dla mężczyzn i kobiet do spadku funtów, ponieważ przejście od młodego dorosłości w średnim wieku, niż jest schudnąć podczas młodych dorosłości, eksperci mówią. Czynniki wpływające na przyrost masy ciała w średnim wieku są biologiczne i związane ze stylem życia.

Począwszy od 30s, tracisz masę mięśniową co dziesięć lat, badania sugerują. Że masa mięśniowa jest zastąpiony tłuszczem. Dzieje się tak, nawet jeśli ćwiczycie regularnie, czy to działa na siłowni, bieganie, pływanie lub grając w koszykówkę pickup, softball lub gry w siatkówkę. Ponieważ mięśnie używać więcej kalorii niż tłuszcz, mniej mięśni masa i więcej tłuszczu powolny metabolizm, co oznacza, że trzeba mniej kalorii, mówi Kimberly Gomer, zarejestrowany dietetyk i dyrektor żywienia w Pritikin długowieczności Center + Spa w Miami.  "Z wiekiem, chyba że pracujemy na to, tracimy masę mięśniową, " mówi Gomer.  "Fat potrzebuje bardzo niewiele kalorii istnieje. " kobiety i mężczyźni stoją przed innymi biologicznymi wyzwaniami, aby schudnąć w średnim wieku. Ze względu na zmianę hormonów i utratę estrogenów, kobiety zazwyczaj uzyskać 15 funtów w czasie menopauzy, mówi dr Kathryn Boling, lekarza podstawowej opieki z Mercy Medical Center w Baltimore. Ona jest również pokładzie certyfikat w medycynie otyłości. Kobiety przechodzi menopauzę wydają się przybierać na wadze wokół brzuch, Boling mówi. Mężczyzn przechodzi w średnim wieku twarz inny problem: utrata testosteronu, co może spowodować zmniejszenie masy mięśniowej, Boling mówi.

W wieku30, 40 i 50 lat

Uczymy aktywność fizyczną sprawą rodzinną. Mając małżonka i dzieci nie musi przerwać swój schemat ćwiczeń, Adam mówi. Na przykład, jeśli jesteś częścią pickup gry obręcze, strzelać kosze z innych znaczących lub dziecko przed lub po konkursie. Możesz jeździć na rowerze ze swoim partnerem lub z dziećmi. Poszukaj okazji, aby wykonywać działalność rodzinną. Na przykład niektóre triathlons mają również  "Fun Run " dla dzieci. Wprowadzenie dzieci do ćwiczeń może również zachęcić ich do przyjmowania własnych schematów treningu, że będą one kontynuowane w dorosłości. W dłuższej perspektywie może to prowadzić do niższych wskaźników otyłości, mówi Adam.

W wieku 60., 70. lat i więcej

Split wstęp w restauracjach. Wychodzę do jedzenia pozostaje główną częścią towarzyskich dla ludzi w latach 60., 70-tych i później. Niestety, wiele części restauracji są duże, zwłaszcza jeśli jesteś w wieku, w którym potrzebujesz mniej kalorii, Gomer mówi.  "Jedzenie na zewnątrz jest katastrofą, " mówi.  "Restauracje dają nam gigantyczne porcje z ładunkiem soli, cukru i tłuszczu.

Poznaj tajemnice godnego starzenia się czytając ten wpis.

(Oferują one) wiele (bardzo kaloryczne) wino, chleb, smażone potrawy i deser.  "Kiedy zjeść posiłek, podzielić swoje Entrée, szczególnie porcji białka, z kolegów Diner, ona doradza. Jeśli jesz sam, poproś o połowę porcji i zabrać resztę domu w pudełku. Porcji białka zwierzęcego nie powinno być więcej niż 4 uncji na posiłek.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *