Jakie są najlepsze sposoby, aby schudnąć powoli?

To kuszące, aby spróbować rzucić funtów szybko. Ale, jako centra kontroli chorób i zapobieganie zauważa, dowody pokazują, stabilny, stopniowa utrata masy ciała – o 1 do 2 funtów tygodniowo – to najlepszy zakład na utrzymanie go (i naprawdę, kto chce yo-yo?). Musisz wziąć czas, aby zmienić to, co jesz i krok do swojej aktywności. „Cierpliwość jest kluczem po wprowadzeniu tych zmian. Jeśli chcesz szybko schudnąć, to będzie wrócić szybko „, mówi Pat Barone, certyfikowany osobisty trener i trener zdrowia i przywództwa zawodowego w Madison, Wisconsin, który stracił ponad 90 funtów powoli, i trzymał go w 18 lat od. Oto jak można się tempo do sukcesu.

odchudzanie

Czy możesz utrzymać to na całe życie?

Poza tym jest złe dla zdrowia-i w niektórych przypadkach wręcz niebezpieczne-deprywacji diet, które poważnie ograniczają kalorie lub wymagają, aby zrezygnować z całej grupy żywności, na przykład, mają inny strajk przeciwko nim: są one niezrównoważone. „Mówię klientom – i moja reguła nr 1 – nie rób zmian, których nie możesz zachować na całe życie”-mówi Barone. Podjęte w inny sposób, jeśli chcesz zmiany stylu życia do ostatniego, trzeba wziąć swój czas realizacji ich. „To nie około 30-dniowy to, 60 dni, że”, mówi Andy Bellatti, zarejestrowany dietetyka w Las Vegas. Raczej eksperci mówią, stopniowo wdrażają zmiany w diecie i ćwiczeń fizycznych w ciągu tygodni i miesięcy (zamiast ASAP na miesiąc-długi Blitz), dzięki czemu można utrzymać go na dłuższą metę.

Zamknij makroelementy

Twoje ciało potrzebuje węglowodanów, tłuszczu i białek. Ale wiele diet chudego mocno na to, co Barone opisuje jako „fałszywe ograniczenia”-zwykle makroskładników, takich jak węglowodany lub tłuszczu-które powodują, że organizm do szybkiego odzyskania wagi. „To desperacko potrzebuje tego składnika odżywczego”, mówi. Zamiast tego, spróbuj bardziej stopniowe, niuansowe podejście. Cut z powrotem na pieczywo i ciasta, które napełniają Cię, ale nie zapewniają odżywcze odżywianie i zamiast dostać więcej węglowodanów z całej żywności, takich jak soczewica i fasoli i owoców, na przykład. I skupić się na jedzeniu zdrowych tłuszczów ze źródeł takich jak awokado i zimnej wody ryb, takich jak łosoś i tuńczyka.

Walk przed uruchomieniem

Zmiany w diecie nie są jedyną rzeczą, którą musisz wziąć swój czas. Tylko dlatego, że jesteś pompowana o uzyskanie aktywnej nie oznacza, że należy wcisnąć swoje ciało do limitu-lub poza-jak skoki prosto z kanapy do Boot Camp. „Widzę, że ludzie próbują biegać, gdy są one sposób nadwagi-to jest tak źle dla stawów,” Barone wskazuje. „Jeśli zaczniesz chodzić, to masz jakąś siłę zbudowanych.” Tak jak można skonsultować się z dietetykiem zarejestrowanych dietetyka o modernizacji, jak jeść, jeśli już poszedł z szyn w tym względzie, należy rozważyć mówienie z profesjonalistą fitness, jeśli nie jesteś pewien, jak dostosować schemat treningu do miejsca, gdzie jesteś fizycznie Dzisiaj, i gdzie chcesz iść-w odpowiednim czasie.

Uzyskaj pomoc od służby zdrowia

Nawet dla tych, którzy tracą znaczną wagę stopniowo, subtelne zmiany w ciele-na przykład, zmiany w metabolizmie osoby-może stos talii przeciwko nim. „Trzeba przyznać, że bardziej niż prawdopodobne dla reszty swojego życia te adaptacje będą Twojej wagi odzyskać” Heymsfield mówi. Eksperci twierdzą, że istnieje potrzeba bardziej profesjonalnego doradztwa. Niedawno, US prewencyjnej Task Force zaleca klinicystów oferują tzw wieloskładnikowych interwencji behawioralnych dla osób otyłych. W reżyserii dietetyków i innych pracowników służby zdrowia, te intensywne interwencje obejmują wszystko, od identyfikacji barier utrata masy ciała zapewnienie wzajemnej pomocy technicznej, zazwyczaj w okresie od jednego do dwóch lat. W przypadku, gdy takie programy lub ubezpieczenie jest ograniczony, może nadal być pomocne, aby zasięgnąć porady od fachowego zdrowia wiedzę na temat utraty wagi.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *