Przeskocz do treści

Post przerywany: wszystko, co musisz wiedzieć

Jeśli chcesz schudnąć i detoksykacji ciała, ale nie są zachwyceni perspektywą przestrzegania diety, która wymaga, aby upuścić swoje ulubione potrawy, można rozważyć sporadyczne podejście na czczo. IF jest schemat jedzenia, który nie wymaga, aby przestać spożywania żywności lubisz lub przestrzegać ścisłego, konkretnego planu jedzenia.

post przerywany

Co to jest przerywany post?

Istnieje szereg diet odchudzających do wyboru, jeśli chcesz upuścić kilka funtów. Te diety są zróżnicowane: aby wymienić kilka, jest Weight Watchers, w którym zgadzają punktów, które są przypisane do żywności i napojów; dieta Wegańska, której zwolennicy powstrzymują się od jedzenia nie tylko mięsa, ryb i drobiu, ale także wszystkich produktów zwierzęcych, a nawet przetworów mlecznych i jaj; i dieta Keto, która kładzie nacisk na utratę wagi poprzez spalanie tłuszczu i zniechęci do jedzenia węglowodanów i dodatku cukrów. Lub, można wynająć trenera lub zarejestrowanego dietetyka zindywidualizować swoje cele wagi i zdrowia, mówi Lise Gloede, zarejestrowany dietetyka z siedzibą w Arlington, Virginia. Jeśli szukasz sposobu, aby schudnąć bez przestrzegania określonej diety lub zatrudniania eksperta żywienia, może spróbować IF.

Przerywany post jest tylko to, co brzmi jak: okresowe ataki bardzo niskie, aby nie spożycie kalorii, mówi Jenna Bell, zarejestrowany dietetyka z siedzibą w Sankt Petersburgu, Floryda.  "To różni się od postu na dzień lub więcej, ponieważ wziąć planowane przerwy lub przerwę od szybkiego do jedzenia, " Bell mówi. Istnieje wiele schematów jedzenia, które są uważane sporadyczne post, Bell mówi. IF może zawierać pełne dni postu lub jedzenia w pewnym okresie czasu; na przykład, można mieć 12-godzinne okno, jak 8 rano do 8 p.m., podczas których można jeść posiłki. Z tego podejścia, nie jeść w ciągu pozostałych 12 godzin. Można też wydłużyć czas między posiłkami. To może oznaczać skromne cztery godziny lub trudniejsze 16 godzin między posiłkami.

Czy to działa?

Badania sugerują, że jeśli może być skutecznym podejściem do odchudzania, Bell mówi. Ona zauważa, że Metaanaliza czterech badań opublikowanych w lipcu 2018 w czasopiśmie Cureus sugeruje, że jeśli może być przydatne dla szerokiej gamy ludzi, którzy próbują schudnąć. Badania stwierdził, że  "przerywany post był skuteczny w krótkotrwałej utracie wagi " wśród normalnej wagi, nadwagą i otyłych ludzi. Oddzielne badania opublikowane w czerwcu 2018 w czasopiśmie Cell metabolizm sugeruje, że mężczyźni z prediabetes widział korzyści zdrowotne z schematu IF. Uczestnicy badania poprawiły wrażliwość na insulinę, ciśnienie krwi, stres oksydacyjny i apetyt.  "Na podstawie nauki-w słowie, tak, (jeśli działa), " Bell mówi. Dr Colin Zhu, osteopatyczny lekarz z siedzibą w Los Angeles, kto pokładzie certyfikat w praktyce rodzinnej i jest również przeszkolony szef kuchni, dodaje,  "przerywany post, gdy wykonane prawidłowo-w zakresie uderzające równowagi między karmienia i postu-ma wiele korzyści w z nadwagą i otyłych osób zdrowych.  "w odniesieniu do utraty wagi, korzyści z IF obejmują zmniejszenie całkowitej tkanki tłuszczowej i poprawę poziomu lipidów.

Sporadyczny harmonogram na czczo

Istnieje więcej niż jeden sposób, aby zrobić przerywany post. Większość ludzi wybiera trzymać się  "okno jedzenia " około sześciu do ośmiu godzin dziennie, co oznacza, że zużywają wszystkie posiłki w tym czasie i szybko w ciągu pozostałych godzin (co zwykle obejmuje noc szybko). Inni mogą jeść normalnie pięć lub sześć dni w tygodniu i szybko całkowicie lub częściowo drugi jeden lub dwa dni. Innym podejściem jest Fast diet, znany również jako 5:2 dieta. W ramach tego planu, można jeść normalnie przez pięć dni tygodnia i wyciąć kalorii do około 25 procent normalnego spożycia na dwa niekolejne dni tygodnia. Na ich dwa tygodniowe dni szybkie, mężczyźni zużywają tylko 600 kalorii, podczas gdy kobiety są ograniczone do 500 kalorii.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *